Κυριακή 22 Σεπτεμβρίου 2013

Μπορεί ένας διπολικός να κάνει σχέση;

ΝΑΙ ΜΠΟΡΕΙ !!! Όταν είσαι συνεπής με την αγωγή σου και ελέγχεις την πάθησή σου επειδή η διπολική σε έχει ταξιδέψει πέρα από τα όρια η προσωπικότητά σου μαγνητίζει τους γύρω ανθρώπους. Είσαι γεμάτος από εμπειρίες, έχεις μάθει να κατανοείς τον εαυτό σου και άρα με την ωριμότητα και την κατανόηση που έχεις μπορείς να αγαπάς και να αγαπιέσαι. Εάν ερωτευτεί ένας διπολικός τα δίνει "όλα" στον/στην σύντροφό του. Και αυτό αποτελεί προϋπόθεση για μία υγιή και μακροχρόνια σχέση.

Πάντα υπάρχει ένας άνθρωπος για κάθε άνθρωπο... . Εγώ έναν τέτοιο άνθρωπο τον αγάπησα και τον παντρεύτηκα. Η σύζυγός μου, μου έχει σταθεί και στα εύκολα και στα δύσκολα (δυο εισαγωγές) μία πριν παντρευτούμε και μία πρόσφατη όντως παντρεμένοι. Και πριν αυτήν τη σχέση είχα άλλες μακροχρόνιες και έχω φίλους καλούς που τους αγαπώ και με αγαπάνε... .
Γι'αυτό μην αυτοστιγματίζεστε και ονειρευτείτε, αγαπάτε και αγαπηθείτε!!!

42 σχόλια:

  1. βεβαιος και μπορει να κανει σχεση, απλα πρεπει να εχουμε ολοι εμεις οι διπολικοι στο μυαλο μας οτι το καλυτερο ειναι απο την αρχη της σχεσης να πουμε τον συντροφο μας την ιδιαιτεροτητα που εχουμε,οτι ειμαστε διπολικοι.
    Αυτο πιστευω οτι ειναι και μια ''ασπιδα'' προστασιας για εμας τους ιδιους, γιατι εαν καποιος- α καθησει μαζι μας θα κατσει γνωριζοντας.Εαν το κρυψουμε ομως φοβουμενοι να πουμε απο τι πασχουμε τοτε ρισκαρουμε με δικη μας ευθυνη να μας αποριψη αργοτερα μαθαινοντας το.
    Πιστευω οτι η καλυτερη προστασια για εμας ειιναι η αληθεια και οχι η αποκρυψη της.
    Η γυναικα μου με γνωρισε οταν ειχα καταθληψη, απο την αρχη της ειχα πει τι εχω ακριβος, μετα νοσηλευτικα για τεσσερης συνεχομενους μηνες αλλα εκεινη ηταν διπλα μου γιατι οπως η ιδια λεει
    - αγαπησα εσενα οπως εισαι εαν δεν εισουν ετσι δεν θα ειμουν μαζι σου.
    θελω να πω με αυτο οτι η διπολικη ειναι κομματι του χαρακτηρα μας και πρεπει να το αγαπαμε οπως ειναι και οχι να το θεωρουμε ''καταρα''.Αλλωστε προσωπικα η διπολικη με εχει κανει καλυτερο σαν ανθρωπο, γιατι μονο οταν εχεις ''περπατησει'' στα αδυτα της ψυχη σου μπορεις να καταλαβεις τον ιδιο τον ΕΑΥΤΟ σου.
    η διπολικη ειναι ΕΥΧΗ και ΚΑΤΑΡΑ για εμενα. ΕΥΧΗ για τα ''ταξιδια'' που με εχει παει. ΚΑΤΑΡΑ γιατι ολοι οι αλλοι το βλεπουν σαν αρρωστια.
    Πιατευω οτι εμεις διαλεγουμε την πλευρα που θελουμε ΕΥΧΗ η' ΚΑΤΑΡΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ένας τρελός μπορεί να κάνει τα πάντα.Εκτός από ένα.Να γίνει πατέρας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. καλά θα κάνεις ως θεός να επιτρέψεις και σε μένα να γίνω πατέρας...
    τώρα ως μαλάκας καλά θα κάνεις να ψηφίσεις ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σου ζητώ συγνώμη για το παραπάνω σχόλιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τουλαχιστον ζητησες συγνωμη. Εγω γνωρισα στο ιντερνετ και ερωτευτηκα μια κοπελα με διπολικη διαταραχη. Μου ειπε τι ειχε λιγο μετα την γνωριμια μας η οποια δυστυχως εληξε γιατι απλα δεν ηθελε να συνεχισει μαζι μου χωρις να της εχω κανει κατι. Δεν ξερω τελικα αν με ερωτευτηκε πραγματικα η απλα ηταν σε φαση που ηθελε να γνωρισει κοσμο και το μετανιωσε γιατι προερχοταν απο δυσκολο χωρισμο η αν ηταν κατι αλλο αλλα οπως και να εχει θα την εχω παντα μεσα στο μυαλο μου. Καταλαβα απο την αρχη οτι ειχε κατι κοιτωντας τα ματια της. Αυτα τα ματια που μου πηραν το μυαλο και με ταξιδεψαν. Ευχομαι πραγματικα να ειναι καλα και να βρει αυτο που τελικα θελει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Είμαι διπολική, έχω περάσει πολύ άσχημα στη ζωή μου. Τώρα για πρώτη φορά είμαι καλύτερα και το μόνο πράγμα που με απασχολεί είναι πόσο θα ήθελα να αγαπήσω και να αγαπηθώ με έναν άνθρωπο όπως οι 'φυσιολογικοί ' άνθρωποι. Δεν ξέρω άν αυτό είναι δυνατό αλλά η ιδέα οτι δε θα γίναει ποτέ με καταστρέφει. Αν θα μπορέσει ποτέ κανείς να είναι μαζί μου όταν με γνωρίσει με το πρόβλημά μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγάπησα έναν διπολικό κ με αγάπησε κ εκείνος..Όλο αυτό ήταν ότι καλύτερο του είχε συμβεί,το ένιωθα,δεν πρέπει ν το χε ζήσει ποτέ.Δυστυχως έφυγα γιατί όλη η φάση με κούρασε,δύσκολη ασθενεια,δεν άντεξα..κ εγώ καταθλιπτική..όλο αυτό με έκανε ν χάσω τον εαυτό μου.

      Διαγραφή
  7. καταρχας το φυσιολογικοι ειναι λαθος ολοι φυσιολογικοι ειμαστε απλα καποιοι εχουν διαφορα προβληματα διαφορετικης φυσης. ο διπολισμος ειναι μια ασθενεια απλα δεν ειναι κατι μη φυσιολογικο. απο εκει και περα δεν ειναι μονο θεμα διπολισμου αλλα και ατομου. το οτι εισαι διπολικη δεν σημαινει αυτοματα οτι εισαι και καλος η κακος ανθρωπος αν και αυτο ειναι υποκειμενικο. μπορει καποιος να μην σε θελει οχι επειδη εισαι διπολικη αλλα γιατι δεν του αρεσεις απλα.και οσο για το αν μορεις να αγαπηθεις απο εναν....φυσιολογικο μαλλον δεν διαβασες το πιο πανω σχολιο που εκανα. το μονο που πρεπει να κανεις εναι αν κρινεις οτι καποιος σου αρεσει και τον θεωρεις καλο συντροφο να του πεις για την ασθενεια και απο εκει και περα οτι προκυψει. σιγουρα πρεπει να ειναι δυσκολο να ειναι καποιος μαζι με διπολικο γιατι αυτες οι αλλαγες στην διαθεση λογικα κουραζουν και τον αλλο αλλα μεχρι ενος σημειου. δεν χρειαζεται να νομιζεις οτι ο κοσμος καταστραφηκε και οτι δεν εχεις θεση στην ζωη ενος ανθρωπου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ειμασταν μαζι σαν ενα την αγαπαω και νομιζω μαγαπαει ακομα περασε ενας χρονος σχεδον απο το τελος της 4χρονης σχεσης μας και μετα απο πολλους γιατρους και αγωγες δεν γινετε να την βγαλω απτο μυαλο μου καθε μερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είμαι διπολική πάνω από είκοσι χρόνια και καταλήξαμε ότι είμαι φυσιολογική οι άλλοι δεν ειναι

      Διαγραφή
    2. Αν τυχει και ξαναμπεις στην σελιδα μπορεις να διευκρινησεις τι ακριβως εννοεις?

      Διαγραφή
  9. Καλημέρα παιδιά διαγνώστηκα με δοιπολικη διαταραχή εδώ και δύο χρόνια... Είχα μια υπέροχη σχέση τρία χρόνια περίπου... Χθες βγήκα από το νοσοκομείο... Το αγόρι μου όχι μόνο δεν μου μιλάει μάλλον με χώρισε κιόλας... Στα δύο χρόνια που διαγνώστηκα με δοιπολικη έχω υποτροπιαση τέσσερις φορές με δύο εισαγωγές... Μια το καλοκαίρι και μια τώρα.. Αλλά δεν ήταν δίπλα μου τώρα είμαι με άδεια έξω του έστειλα μνμ...τίποτα....μάλλον τον κούρασα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Φωτεινή καλή δύναμη... δυστυχώς το αγόρι σου "φοβήθηκε" όχι εσένα αλλά τον εαυτό του... πάμε για άλλα... αν μένεις Αθήνα έχουμε παρεάκι στείλε μου μήνυμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Poso sintoma prepei na peis se kapoion pou vgainete pws exeis dipoliki diataraxi?
    Einai kalitera na ginei sizitisi mesw tilefwnou I face to face? Edw kai ligo kai vgainw me ena paidi pou mou aresei para poli kai fovamai pws an tou pws pws pasxw apo dipoliki diataraxi tha allaxoun ta pragmata apo tin meria tou.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. άσε λίγο χρόνο να σε "εκτιμήσει" και μετά τον ενημερώνεις... Όταν νιώσεις απλά έτοιμος/η πές το

      Διαγραφή
    2. Καλησπερα. Δεν εχει σημασια ο καιρος και ο τροπος αλλα ο απεναντι και το ποσο ετοιμος νιωθει γι αυτο. Υποθετω καλυτερα προσωπο με προσωπο αλλα οπως και να εχει πρεπει να ξερει ετσι ωστε να μην θυμωσει μαζι σου αν εχεις μανιακο επεισοδιο και φερθεις ασχημα. Εγω παντως δεν ειχα κανενα προβλημα οταν με ενημερωσε καποια κοπελα πιο παλια. Ευχομαι τα καλυτερα.

      Διαγραφή
  12. Καλησπέρα. Βρήκα το σαιτ αυτο εντελως τυχαια καθως εψαχνα πληροφοριες για την διπολικη διαταραχη. Ειμαι με ενα παιδι 8 μηνες και ειναι διπολικος. Θα μπορουσε καποιος να με βοηθησει με το τι πρεπει να κανω οταν παθαινει κρισεις; Το ειχε παθει 1 φορα πριν 2-3 χρονια και αλλη μια πριν μερικους μηνες τωρα παιρνει καποια χαπια και επισκεπτεται εναν ψυχολογο. Σας παρακαλω, οτιδηποτε πρεπει να ξερω θελω να το μαθω. Νιωθω πραγματα για αυτον τον ανθρωπο που δεν εχω νιωσει ποτε στη ζωη μου και θελω για οσο ειμαστε μαζι που ελπιζω για πολυ καιρο να ειμαστε καλα, να ειναι καλα μαζι μου και να μπορω να του δωσω οτι χρειαζεται. Εκεινος δεν νιωθει ανετα να το συζητησει.. Ευχαριστω παρα πολυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αν θέλεις στείλε μου το e-mail σου στο vagalarm@gmail.com για να ανταλλάξουμε τηλέφωνα ή να επικοινωνήσουμε γραπτά με mail

      Διαγραφή
  13. πρωτη φορά διαβάζω για την διπολικότητα. Ε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Διάβασα τις αναρτήσεις σας και πηρα απάντηση σε κάποια προβλήματα που αντιμετώπιζα και δεν μπορουσα να εξηγησω την συμπεριφορά. Την μια μέρα με θεοποιούσε και την αλλη με κατηγορούσε , ζήλευε , μου εκανε φραστικές επιθέσεις. Την επόμενη ολα καλά , σαν να μην είχε συμβεί τιποτα. Περιμένω την αποψή σας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αγαπητή Μαρία, η διπολική ορίζεται(ανήκει) αλλιώς και ως συναισθηματική διαταραχή. Γι'αυτό την μια σε θεοποιούσε και την άλλην σε κατηγορούσε... . Πρόσεχε όμως αυτές οι συμπεριφορές προκύπτουν ως παθογένειες της πάθησης και όχι από τον χαρακτήρα του συντρόφου σου... Με υποστήριξη, ψυχοθεραπεία, θεραπευτικό- φαρμακευτικό σχήμα και ωριμότητα που προκύπτει από τον ίδιο τον παθών με τα χρόνια, έχετε πολλές πιθανότητες να ευτυχήσετε μαζί!!! ο δρόμος όμως είναι μακρύς και ανηφορικός. Να θυμάσαι τον κύκλο = ευερεθιστότητα, κατάθλιψη ή θλίψη και νορμοθυμία. Σου εύχομαι λοιπόν νορμοθυμία!!! για περισσότερα στο vagalarm@gmail.com

      Διαγραφή
  15. Είμαι διπολικός από το 1991 δύο μήνες μετά που διορίστηκα στο δημόσιο, το 1987 παντρεύτηκα και ο γάμος μου διατηρείται ακόμα και υπάρχει μεγάλη κατανόηση και συμπαράσταση από την σύζυγο. Εχω μια κόρη παντρεμένη και σύντομα θα γίνω και παππούς.
    Γιατί σας τα λέω όλα αυτά ?
    Για να σας πω ότι παρ όλη την δδ μπορούμε να έχουμε μια φυσιολογική ζωή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φίλε μου συγχαρητήρια!!! σίγουρα με την πολύχρονη εμπειρία σου με τη δδ δίνεις σε όλους μας δύναμη και ελπίδα... Σε ευχαριστώ που μοιράστηκες την ιστορία σου μαζί μας... Να χαίρεσαι την οικογένειά σου και να σε χαίρονται... Υγεία και αγάπη λοιπόν!!!

      Διαγραφή
  16. Εδώ και 15 μήνες έχω σχέση με διπολικό- αλκοολικό. Παίρνει θεραπεία η οποία αναστέλλεται με το αλκοόλ (μέρα παρά μέρα) και αρνηται να δει γιατρό ή να μπει σε πρόγραμμα αποτοξίνωσης γιατί όλο αυτό που του συμβαίνει είναι μια κατάρα κι όχι αρρώστια. Ο μόνος λόγος που μένω? Αγάπη. Κι ας έφτασα να βλέπω εδώ και 3 μήνες ψυχοθεραπευτή. Καμιά φορά εύχομαι να είχε μόνο τη διπολικοτητα. Τι καλά που θα είμασταν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλή μου φίλη πόσα χρόνια έχει διαγνωστεί με διπολική? αρκετά συχνά η διπολική πάει πακέτο με καταχρήσεις και πολύ συχνά οι καταχρήσεις μπορεί να δημιουργήσουν το πρώτο επεισόδιο (κάτι σαν το δίλημμα η κότα κάνει το αβγό ή το αβγό την κότα)
      Δυστυχώς καταχρήσεις και διπολική οδηγούν σε δύσκολες καταστάσεις. Πρέπει οπωσδήποτε να κόψει το αλκοόλ αν θέλει να βελτιώσει την υγεία του και να έχει νορμοθυμία (δηλαδή κανονικότητα στη ζωή του). Αυτό είναι εύκολο να επιτευχθεί με φαρμακευτική αγωγή και ψυχοθεραπεία. Καλή δύναμη και αν θέλεις κουβεντούλα με περισσότερες λεπτομέρειες ή συμβουλές στείλε μου μέιλ στο vagalarm@gmail.com να σου δώσω το τηλέφωνό μου. Τα χαιρετίσματά μου και στους δυό σας....

      Διαγραφή
  17. Ο σύζυγος μου πάσχει από διπολική διαταραχή με έντονα μανιακά επεισόδια. Είμαστε 9 χρόνια μαζί και παρ΄όλες τις δυσκολίες είμαστε καλά μαζί. Θα ήθελα την γνώμη σας για το αν θα ήταν συνετό να κάναμε και εμείς ένα παιδάκι κατι που και εκείνος και εγώ θέλουμε πολύ όμως πόσο εύκολο είναι για έναν πάσχοντα να αναλάβει τόσες ευθύνες? και πόσο εύκολο είναι για ένα παιδί να μεγαλώνει με ένα διπολικό πατέρα? παρακαλώ θα ήθελα την γνώμη σας. ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εφόσον Θεωρείτε σχέση σας είναι καλή παρά τα μανιακά του επεισόδια τότε ναι θα μπορούσε να ανταπεξέλθει και στις υποχρεώσεις του ως πατέρας.
      Για αναρρωτηθείτε είναι βίαιος? δεν έχει αισθήματα απέναντί σας? σας φέρεται άσχημα?
      Κάθε άνθρωπος γιατί κι αυτός άνθρωπος είναι... έχει δικαίωμα στην τεκνοποίηση. Μην αγχώνεσται για το παιδί... ξέρω πολλούς ανθρώπους με προβλήματα ψυχικής υγείας που είναι πολύ καλύτεροι γονείς απ'ότι οι "υγιείς" γονείς...
      Όσον αφορά το παιδί μεγαλώνοντας θα έχει αυτο-εκπαιδευτεί... και σίγουρα θα έχει μεγάλη αγάπη και αδυναμία στον πατέρα του... γιατί εμείς οι διπολικοί δίνουμε αγάπη χωρίς αντίκρυσμα πόσο μάλλον στο παιδί μας!!!
      Για περισσότερα στείλτε μου μέιλ στο vagalarm@gmail.com

      Διαγραφή
    2. Έχω σχέση με κοπέλα εδώ και δύο χρόνια εάν ήξερε από αρχής τι είναι η διπολικη δεν θα έκανε παιδί γιατί δεν μπορεί να ανταπεξελθει πουθενά και το παιδί έχει τα θεματθ του.

      Διαγραφή
  18. Ευχαριστώ για την απάντηση σας. Είμαι σίγουρη ότι θα γίνει ο ποιο καλός πατέρας του κόσμου, μιας και είναι τρυφερός και απόλυτα ισορροπημένος άνθρωπος. Κι όταν έρχεται η λαίλαπα τις αρρώστιας για να τα ισοπεδώσει όλα τότε να γίνομαι εγώ και πατέρας και μάνα μέχρι να περάσει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Έχουμε σχέση πέντε χρόνια. Πριν δύο μήνες εκδήλωσε ακραίο μανιακό επεισόδιο, επιτιθέμενος σε κοπέλα με σκοπό να τη βιάσει, να την αγγίξει, δεν ξέρω κι εγώ τι ήθελε. Νοσηλεύτηκε κι έτσι έμαθα ότι πάσχει από διπολική διαταραχή, δεν το γνώριζα. Όλα αυτά τα χρόνια θεωρούσα ότι η συμπεριφορά του οφείλεται στην ανωριμότητα του. Πλέον θέλω να χωρίσω, έχω αδειάσει μέσα μου, δεν είμαι πια ερωτευμένη εδώ και καιρό αλλά η συνήθεια και η αγάπη με κρατούσαν εκεί. Τον νοιάζομαι και τον αγαπάω αλλά δεν μπορώ να σκεφτώ τη ζωή μου μαζί του ούτε μια μέρα παραπάνω. Εκείνος το μόνο που μου λέει είναι ότι θέλει να είμαστε μαζί και δεν τον νοιάζει τίποτε άλλο. Φοβάμαι πως θα αντιδράσει άσχημα στο χωρισμό, φοβάμαι πως θα δυστυχήσει, κι ύστερα σκέφτομαι πως υπερβάλλω και τελικά θα καταφέρει να σταθεί στα πόδια του. Τι πιστεύετε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ο αδελφός του αντρα μου πασχει απο διπολικη. Τωρα μαθαινουμε κι εμεις πως ειναι τα πραγματα. Χωρισε με τη γυναικα του μετα απο 18 χρονια γάμου. Πραγματικα θα ηθελα βοηθεια πως να χειριστουμε καταστασεις. Τη Δευτερα βγαινει απο νοσοκομείο μετα απο 2 μηνες....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Kalhspera k apo mena! Eixa enamish xrono sxesh me kapoion pou apoti vlepw tairiazei polu mt skhnika pou perigrafetai! Me xwrise 4 fores gt monimws den ta xei brei mt eauto tou, thelei t xwro kt xrono tou exei psuxologika k enw t xei paradextei den phge sto psixologo pote. Tou pa n pame mazi. Kuklothimikos sto epakro mia sagapw mia sukw fuge! 6 meres prin kanonize mt patera mou n doun bala k 6 meres meta xupna k me xwrizei gt tou teleiwse! 4 meres prin m leei sagapw polu! Genika htan mia glukos mia apotomos ! Uphrxan stigmes pou panw sto paixnidi me xtupouse , anefere k autoktonies eniwtha wres wres oti einai allos !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. καλησπερα σας,
    ειμαι 31 ετων και η γυναικα μου πασχει απο δ.δ
    Της εχουν συμβει ενα ελαφρυ επεισοδιο κ 2 υποτροπες.
    η δευτερη εξελισεται αυτεσ τις μερες κ νοσηλευεται.δυστηχως κ στην πρωτη κ στν δευτερη εχει χρειαστει να γινει εισαγγελικη αποφαση γιατι η ιδια δεν δεχοταν να παει στο νοσοκομειο.νοσηλευεται περιπου δεκα μερεσ τωρα κ τις τελευταιες 7ημερες ειναι καλα κ εχει ξεπεραση τν υποτροπη.απ οτι μασ λενε οι γιατροι η υποτροπη εγινε διοτι ημασταν σε φαση που ελαττωνε την φαρμ.αγωγη(λιθιο) παντα με συμβουλεσ του γιατρου της.η ερωτηση ειναι..ποσο συχνα μπορει να συμβαινουν υποτροπες ενω ειναι τυπικη στην αγωγη της?
    σας ευχαριστω εκ των προτερων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλέ μου φίλε αν θέλεις για καλύτερη επικοινωνία να μιλήσουμε μέσω e-mail για να ανταλλάξουμε απόψεις και τηλέφωνα αν χρειαστεί...
      φιλικά vagalarm@gmail.com Βαγγέλης

      Διαγραφή
    2. απλά εν τάχει να σου πω ότι προτού εκδηλωθεί ένα επεισόδιο... υπάρχουν "σημάδια" που μαρτυρούν ότι επέρχεται μία υποτροπή. Αυτά τα σημάδια μπορεί να τα αναγνωρίσει ένας έμπειρος ψυχίατρος ή ψυχοθεραπευτής εφ'όσον βλέπει συστηματικά τον παθών/ούσα αλλά κυρίως με τα χρόνια μπορεί να διακρίνει και το στενό περιβάλλον αλλαγές στις συνήθειες αυτού του ατόμου... . Π.χ. αλλαγές στις ώρες ύπνου, αλλαγές στην όρεξη και πολλά άλλα συμπτώματα που μετέπειτα εμφανίζονται και περιγράφονται σε διάφορες ιστοσελίδες ως υπομανιακά ή μανιακά συμπτώματα.... Γενικά μικροαλλαγές και μικροάγχη μπορεί να χρειάζονται διορθώσεις στην φαρμακευτική αγωγή. Πολλή σημαντική είναι και η ψυχοθεραπεία η οποία αλληλοσυμπληρώνει την αγωγή και τις περισσότερες φορές είναι πιο σπουδαία και από την φαρμακευτική αγωγή, γιατί φέρνει από το υποσυνείδητο παιδικές-εφηβικές και άλλες πληγές στο συνειδητό και έτσι ο παθών/ούσα μπορεί να διαχειριστεί καλύτερα την συναισθηματική του ανισορροπία= διπολική διαταραχή... . Εάν θέλεις στείλε μου e-mail, θα χαρώ

      Διαγραφή
  23. Ειμαι με καποιον εδω κ 10 χρονια. Κατα τη διαρκεια αυτων των ετων ειχε αλλοκοτα ξεσπασματα θυμου χωρις πραγματικη αιτια . Το γυριζει παντα κατηγορωντας εμενα κ μαλιστα πολυ ασχημα κ επιθετικοτητα κ μετα ολα καλα σα να μη συμβαινει τιποτα. Ενα προσφατο τετοιο πρριστατικο με εβαλε σε σκεψεις κ εψαξα για τη διπ διατ. Βρηκα κοινα σημεια! Η αδερφη του ειχε την ιδια παθηση. Δε ξερω τι να κανω κ πως να το αντιμετωπισω . Δεν τολμω να του πω τις υποψιες μου . Ειναι 54 χρονων κ δε δειχνει να το εχει σκεφτει ποτε. Πως να σιγουρευτω οτι πραγματι κατι τετοιο συμβαινει; δε ξερω τι να κανω γοατι οταν ειναι καλα ειναι αξιαγαπητος αλλα ολο αυτο με εχει κουρασει παρα πολυ. Μπορει καποιος να με βοηθησει;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Καλησπέρα! Θέλω κάποιες πληροφορίες για τους διπολικους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Καλησπερα...θα σας πω και εγω την ιστορια μου και ελπιζω να μπορειτε να μου πειτε αν ειναι θεμα διπολικης διαταραχης ή αν απλα εχω να κανω με εναν μαλακα...εναν χρονο πριν γνωριστηκαμε 2.5 μηνες κυλουσαν ολα πολυ καλα και γενικα ειχσ αρκετα συμπτωματα που ανηκουν στη φαση της μανιας...υπερενεργητικος,πολυ εκδηλωτικος μαζι μου,σπαταλος,πολλη ενεργη σεξουαλικοτητα και αυτα ηταν λιγα μονο τρομερη αυτοπεποιθηση που την θαυμαζα..
    με τουτα και με εκεινα αρχισα να τον θελω γιατι μου εδειχνε ενα υπεροχο προσωπο...ξαφνικα τον απολυουν απο τη δουκεια και εκει αρχιζει ν απομακρυνεται απο εμενα...στην τεκευταια μας συναντηση μ λεει οτι ειναι πολυ χαρουμενος απο τοτσ που με γνωρισε και οτι παλια ηταν λες και επασχε απο μανιοκαταθλιψη (νομιζα τοτε οτι απλα συνεδεε μια φαση της ζωης του με αυτο και οχι οτι οντως πασχει απο αυφο το πραγμα)...ξαφνικα μετα απο αυτο εξφανιζεται...εγω στελνω μηνυμα για να επικοινωνησουμε μετα απο καποιους μηνες και τοτε ξεκιναει δευτερος κυκλος που τη μια μερα αλλα μου ελεγε την αλλη μερα μ ελεγε δν στα ειπα ποτε...γενικα συναντιομασταν αραια και που και το πηγαιναμε χαλαρα...και μου εκμυστηρευτηκε μια μερα ποσο χαλια αισθανεται...συμπτωματα καταθλιψης
    ..μετα εξαφανιζεται παλι οταν εκνευριζομαι επειδη αδισφορουσε απεναντι μου...μετα παλι επιστροφες και να τον βλεπω με αλλες και να λεει οχι δεν ειναι αυτο και να επιμενει...τελευταια φορα που βρεθηκαμε μου ειπε σαγαπω καναμε ο,τι καναμε εμεινα εγκυος καταλαθος τωρα του εστειλα να βρεθουμε ν συζητηδουμε για την εγκυμοσυνη,ενω στην αρχη ηταν δυσπιστος,μετα εδειξε οτι θα με στηριξει...και μετα απο μια μερα ξαναβρισκομαστε και μου ελεγε πως δεν πιστευει οτι το παιδι ειναι δικο του και αλλα τετοια...ειλικρινα θελω τη βοηθεια σας αν και εστω απεξω-απεξω που εξιστορω την ιστορια περιγραφω εναν διπολικο...διαβαζα τα συμπτωματα και παρατηρησα οτι στις αρχεα που μαλλον ειχε επεισοδιο μανιας ειχε σχεδον ολα τα συμπτωματα και τωρα απο τοτε που ξεκινησαμε παλι κατι εστω και με διαλειμματα εχει σχεδον ολα τ συμπτωματα της καταθλιψης...ή δεν σας φαινεται για ενα ατομο διπολικο αλλα για ενα τομαρι απλα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Γνωρισα καποιον απο το FB με τον οποιο βγηκα και την πρωτη φορα περασα πολυ ομορφα μαζί του εξυπνος, καλλιεργημενος, εμφανισιακα ομορφος. Με γοητευσε παρα πολυ. Αρχισε ΄λιγο να μου λεει για τις πρωην οχι διαιτερα πραγματα αλλα τις αναφερε κατα διαστημα οτι τις βοηθουσε και εκεινες εβρισκαν ολο δικαιολγιες. Δεν με εκανανε βεβαια αυτο να θορυβηθω. Μιλησουμα ατελειωτες ωρες με μνμ την πρωτη εβδομαδα, μετα τσουπ τον χανω για τεσσερεις μερες ξαναεμφανιζεται. Τοτε μεσω γνωστου εβαλα και εμαθαν γιαυτον. Ναι ειναι καλο παιδί αλλα ειναι διπολικος. Σοκ δεν ηξερα τι ήταν αυτο. Μπηκα διαβασα!! Ακριβως οτι διαβαζα εβγαινε. Μου ελεγε στα μνμ τα του ότι τον ζηλευουν οτι τον παρακολουθουν. Εγω αρχισα να τον ερωτευομαι και ηθελα να καθισω κοντα του για να τον βοηθησω. Πριν μια εβδομαδα με δικη μου παροτρινση βρεθηκαμε και μετα απο 8 ημερες μου στελνει κατι αλλοκοτα μνμ που μα το θεο δεν ηξερα τι εγραφαν. Να με προφυλλαξη απο καποιους ανθρωπους και κατι τετοια ακαταλαβιστικα. Το μονο που του εγραψα ειναι ότι ξερω πολλα περισσότερα απο ότι νομιζει και εννοω την ιδιαιτεροτητα να πασχει απο αυτην την ψυχικη ασθενεια χωρις να το πω ακριβως τι) γιατι δεν ηθλεα να τον φερω σε δυσκολη θεση περισσοτερο απο ότι ηταν και μου ειπε ότι θα με παει στον Εισαγγελα. Εγω παρόλο αυτο τον σκεφτομαι και θα ηθελα πολυ να τον βοηθησω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Θα είμαι σύντομη.Παντρευτηκα και εγώ έναν άντρα που ήταν πρώην τοξικομανης όμως τελείωσε πρόγραμμα και ήταν στην επανένταξη 3 χρόνια όταν τα φτιάξαμε.Καναμε και ένα παιδάκι αλλά πάντα με προβληματίζε η συμπεριφορά του .Μια αγάπη μου μωρό μου μια φασαρίες υποτίμηση και βρισιές και ξαφνικά ξεσπάσματα.Το έψαξα γιατί ένιωθα ότι κάτι δεν πάει καλά.Εχει διπολική διαταραχή.Το είπα και στη μαμά του.Εκεινη μου λέει είναι απλά περίεργος δεν έχει τίποτα.Στον ίδιο πως να το πω ότι το κατάλαβα;Και ότι θέλω να πάρει φαρμακευτική αγωγή;Την τελευταία φορά που έκανε μανιακό επεισόδιο έγινε επικίνδυνος.Και την άλλη μέρα μέλι γάλα από μεριάς του.Εν τω μεταξύ πίνει αλκοόλ κιόλας κάθε μερα

    ΑπάντησηΔιαγραφή