Σάββατο 28 Δεκεμβρίου 2013

Άχαρη Περίοδος μετά από ένα επεισόδιο

Βιώνω μία περίοδο άχαρη που πάντα ακολουθεί μετά από ένα επεισόδιο. Η αγωγή είναι βαριά. Η μνήμη μου δεν λειτουργεί, οι νοητικές μου λειτουργίες υπολειτουργούν, κοινώς νιώθω λίγο σαν ζόμπι. Κάνω υπομονή και πως και πως περιμένω με λαχτάρα τη γιατρό μου να μου κόψει μισό αλλοπεριτίν τη φορά μπας και αρχίσω να ξυπνάω λίγο. Δυστυχώς δεν είμαι χειρονάκτης και ότι έχω και είμαι είναι το μυαλό μου και με στεναχωρεί αυτή η περίοδος... . Δεν μπορώ να παρακολουθήσω συζητήσεις, δυσκολεύομαι να εκφραστώ, δεν θυμάμαι απλά πράγματα, αλλά δεν το βάζω κάτω. Είναι άλλη μία φάση που θα περάσει, απλά είναι βαρετή και λίγο άδικη... . Ευτυχώς έχω ανθρώπους που με αγαπούν και τους αγαπώ και παίρνω δύναμη από αυτό. Αυτή την ψύχωση ρε γαμάτο για λίγο δεν την πρόλαβα... . Βέβαια αυτό αντί για καημό μου δίνει ελπίδα ότι την επόμενη φορά θα την προλάβω... . Είναι σπουδαίο πράγμα να είσαι λειτουργικός, να είσαι ο εαυτός σου... 

4 σχόλια:

  1. ipomoni file ola tha strosoun ...ipomoni kai egw ta perasa kai twra ime pio litourgikos...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. σε ευχαριστώ φίλε... ο χρόνος είναι ο καλύτερος γιατρός.. υπομονή λοιπόν... και χρόνια πολλά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΚΑΛΗΜΕΡΑ,

    ΕΧΩ ΤΟΝ ΜΠΑΜΠΑ ΜΟΥ ΜΕ ΔΙΠΟΛΙΚΟ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ ΕΔΩ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΚΑΙΡΟ ΤΟΝ ΠΗΓΑΜΕ ΣΕ ΨΥΧΙΑΤΡΙΚΗ ΚΛΙΝΙΚΗ. ΤΟΥ ΔΩΣΑΝΕ ΑΛΛΗ ΦΑΡΜΑΚΕΥΤΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΠΑΛΙ ΑΚΟΜΑ ΧΑΛΙΑ ΕΙΝΑΙ. Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑς ΤΟΥ ΔΕΝ ΤΟΝ ΒΟΗΘΑΕΙ ΝΑ ΜΕΙΝΕΙ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ. ΕΙΝΑΙ ΚΑΠΟΙΟς ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙ ΕΝΑΝ ΚΑΛΟ ΓΙΑΤΡΟ Η ΨΥΧΟΛΟΓΟ???

    ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. στείλε μου μήνυμα στο vagalarm@gmail.com, λέγοντας μου και την πόλη που μένει ο πατέρας σου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή