Σάββατο 21 Δεκεμβρίου 2013

Χωρίς Τίτλο

Αγαπημένοι μου Αναγνώστες τακτικοί και "άτακτοι" ώρες-ώρες νιώθω από τη μια ότι σας ζαλίζω με τα δικά μου και από την άλλην ότι δεν πολυγράφω. Αλλά τα κείμενα είναι δικά μου και ανάλογα με την έμπνευση και διάθεση ανεβάζω αναρτήσεις... Προσθέστε τώρα που βγήκα και από ένα ψυχωσικό επεισόδιο και παίρνω καμιά 15αριά χάπια καταλαβαίνετε την προσπάθεια που κάνω, αλλά συνεχίζω και δεν πτοούμαι. Οι επισκέψεις σας μου δίνουν χαρά και τα σχόλια σας ακόμα περισσότερη
Γι'αυτό θα σας παρακαλούσα να αφήνετε κάποιο σχόλιο χωρίς να ντρέπεστε γιατί δίνετε πνοή και ζωντάνια στο μπλογκ. Η ανταλλαγή ιδεών και θέσεων θα βοηθήσει ακόμα περισσότερους συνανθρώπους μας να κατανοήσουν τι θείο δώρο είναι η διπολική διαταραχή εφ'όσον ο παθών μπορέσει να την δαμάσει!!! Εγώ αυτήν τη φορά ήμουν πολύ κοντά στο τσακ με κέρδισε το τερατάκι...

2 σχόλια:

  1. Δεν έχω λόγια να σου πω πολλά, μονο δύο λέξεις: ΕΙΣΑΙ ΑΞΙΟΘΑΥΜΑΣΤΟΣ!
    Χαίρομαι που μοιράζεσαι τις τόσο ανθρώπινες και αισιόδοξες σκέψεις σου βοηθώντας έτσι και τους άλλους, παθόντες και μή! Μπράβο! Μην το βάζεις κάτω....η ζωή είναι όμορφη....κάποιους τους προκαλεί ν'αγωνιστούν, ίσως,για να την εκτιμήσουν περισσότερο...ο αγώνας είναι ζωή!
    Λίλα Κ-Σ
    Κλινικός Ψυχολόγος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Λίλα σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια... Πιστεύω ότι αξιοθαύμαστοι είμαστε όλοι οι άνθρωποι απλά δεν έχουν έρθει "οι στιγμές" για να εκφραστούμε... και πάλι σε ευχαριστώ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή