Πέμπτη 12 Δεκεμβρίου 2013

Ψυχωτικές ΣΥΝΑναρτήσεις και προφητείες...

Από 30 Οκτωβρίου έως 25 Νοεμβρίου του 2013 νοσηλεύθηκα με ψυχωσικό επεισόδιο. Βγήκα έξω με εξιτήριο με χαρακτηρισμό "βελτίωση" δηλαδή κάποιες "σκέψεις" ακόμα τριγυρνούσαν. Ειλικρινά τώρα με πόνο καρδίας αφήνω τις αναρτήσεις για προβλέψεις σεισμών στην Πάτρα και στην Κωνσταντινούπολη στην φόρα... (Η αλήθεια είναι ότι όταν ήμουν με εισαγωγή στην Ρόδο το 2008 ανάλογα είχα προειδοποιήσει για σεισμό μεγάλο εντός του μήνα ο οποίος και έγινε μετά από ένα μήνα στο υποθαλάσσιο νότιο τμήμα του νησιού της Ρόδου σε μεγάλο εστιακό βάθος, 6,3 της κλίμακας ρίχτερ...) .

ΑΝ με ρωτήσετε τι νιώθω  όταν είμαι μέσα στην ψύχωση θα σας έλεγα κλασσικά μέσα στην κβαντική σούπα του μυαλού μου, ότι νιώθω να είμαι ένας προάγγελος - άγγελος της θείας δίκης - δικαιοσύνης στο ευρύτερο πλαίσιο.
Στο προσωπικό επίπεδο όταν είμαι σε μανία - ψύχωση γίνομαι ο πιο αυστηρός κριτής όλων των συνανθρώπων γύρω μου, που τους κρίνω χωρίς κανένα ελαφρυντικό και τους μοιράζω κατάρες που βρέθηκα με εισαγγελική παραγγελία και πάλι μέσα
Όταν συνέρχομαι στεναχωριέμαι γιατί μίλησα άσχημα σε ανθρώπους σημαντικούς στη ζωή μου  που με αγαπούν και αγαπάω ζητάω ειλικρινά συγνώμη η οποία γίνεται ειλικρινώς δεκτή.
Με τόσους πολέμους, κοινωνικές αναταραχές, προστριβές υπερδυνάμεων, πείνα σε ολόκληρο τον κόσμο, δεν ξέρω πότε θα μας βαρεθεί ο Θεός και να κάνει ένα τακ με τα δάκτυλα του ώστε να αποδοθεί δικαιοσύνη και να κριθούμε όλοι για τις πράξεις μας... και να ζήσουμε σε έναν όμορφο κόσμο...

1 σχόλιο: