Σάββατο 18 Ιανουαρίου 2014

Ο Δον Κιχώτης βλέπει πλέον τους ανεμόμυλους ως έχουν

Η αποθεραπεία μου συνεχίζεται με σταθερό ρυθμό. Είμαι πλέον ικανοποιημένος με τον εαυτό μου. Η λειτουργικότητά μου μπορώ να πω ότι κυμαίνεται σε ικανοποιητικά επίπεδα. Μειώθηκε αρκετά η αγωγή μου. Στα μεσημεριανά μου χάπια έφυγαν 10mg αλοπεριτίν και 100mg seroquel και είδα σημαντική διαφορά συνολικά. Είμαι πιο δραστήριος με μεγαλύτερο κέφι και διάθεση. Δεν έχω καμία περίεργη σκέψη και καμία όρεξη για αναζήτηση στο διαδίκτυο για περίεργες θεωρίες κλπ κλπ. . Εξάλλου ό,τι περίεργο υπάρχει το έχω διαβάσει οπότε τα έχω βαρεθεί όλα αυτά τα περίεργα συνωμοτικά και μη. Θέλω να ασχολούμαι με τα μικρά τα καθημερινά... με τους ανθρώπους που αγαπώ, με τα βιβλία που δεν έχω διαβάσει, με το περπάτημα, με το ποδήλατο που έχω παραμελήσει και άλλα πολλά... 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου