Σάββατο 11 Ιανουαρίου 2014

Πάντως τα τριαντάφυλλά μας ανθίζουν πάντα μέσα στον χειμώνα...

Πριν πέντε λεπτά μου ήρθε η ανάγκη για εκτόνωση... να ουρλιάξω, να κάνω γυμναστική, να πάρω το αμάξι και να τρέξω γρήγορα, να ακούσω τέρμα μουσική, να βγω και να πιω τα ποτάκια μου... .
Τελικά συμβιβάστηκα σαν καλό παιδάκι που είμαι με τα ωραία μου ακουστικά, τους maiden, τους System of a down στο δια πασών και το ιστολόγιό μου. Ώρες - ώρες βιώνω μία απίστευτη ενέργεια για δημιουργικότητα η οποία είναι εγκλωβισμένη από μία βαρεμάρα, μία πλήξη. Συναισθηματικά έχω γίνει άχρωμος σε αυτήν τη φάση με την αγωγή και μου την δίνει αρκετά αυτή η κατάσταση. Τη Δευτέρα έχω συνάντηση με τη γιατρό και πάω για μείωση των αντιψυχωσικών. Πλέον έχω σταθεροποιηθεί και κοιμάμαι πολλές ώρες. Πάντως τα τριαντάφυλλά μας ανθίζουν πάντα μέσα στον χειμώνα  

2 σχόλια:

  1. Τα τριανταφυλλα ανθιζουν ολο το χρονο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κωνσταντίνε έχεις δίκιο...
      αρκεί κι όταν δεν είναι ανθισμένα
      να μην χάνεις την ελπίδα ότι θα ανθίσουν...

      Διαγραφή