Πέμπτη 3 Οκτωβρίου 2013

Το ασυμβίβαστο της Διπολικής

Υπήρξαν φάσεις της ζωής μου που ένιωθα συμβιβασμένος με την πάθησή μου. Ξέρω αγαπητοί μου φίλοι ίσως το έχετε νιώσει και εσείς αυτό πολλές φορές.
Όχι μην πτοήστε. Ναι είμαστε "διαφορετικοί"... έχουμε ζήσει πέρα από τα "όρια" των υπόλοιπων ανθρώπων.
Όπως γράφει σε ένα σχόλιό του και ο φίλος μου ο Σπύρος εμείς τη διπολική την έχουμε για ΕΥΧΗ. Τα βιώματά μας και ο ξεχωριστός χαρακτήρας μας, μας δίνουν τα εφόδια για να "ξεχωρίσουμε". Είμαστε άνθρωποι αλτρουιστές και επαναστάτες, το ξέρουμε από τις σκέψεις μας. Το πηγαίο χιούμορ μας με πολλές δόσεις αυτοσαρκασμού μας οδηγεί στην συμπαράσταση του κάθε ανθρώπου. Είμαστε τελειομανείς και αυστηροί σε θέματα δικαίου, για αυτό ας συνασπιστούμε για να διεκδικήσουμε ένα καλύτερο αύριο για όλους τους ανθρώπους...

1 σχόλιο:

  1. Αυτό το πράγμα που κάνουμε εμείς που κουβαλάμε τον σταυρό της Δ.δ,να την εκθειάζουμε κ να την θεωρούμε και ευχή με ξεπερνάει. Μια γαμημένη αρρώστια είναι,με το μπαρδον Βαγγέλη 😊,που πάνω που κάνουμε μερικά σταθερά κ σίγουρα βηματάκια με αυτοπεποίθηση κ θάρρος στη ζωή,δεν ξέρουμε πότε θα μας χαμογελάσει παλι το επομενο επεισόδιο πετώντας μας παλι εκτός τροχιάς.Εγω παντως αν κάποιος που δεν έχει μας ζηλεύει που περνάμε τόσο γαμάτα κ αυτος είναι στην απέξω του τη χαρίζω,γιατί ειμαι large.😃😃😃

    ΑπάντησηΔιαγραφή