Δευτέρα 26 Αυγούστου 2013

Ψύχωση - απόσπασμα από το βιβλίο μου

Το απογευματάκι πήρα τηλέφωνο τον ξάδερφό μου τον Μάκη. Είχα σκοπό να επισκεφθώ το μνήμα του πάτερ Παΐσιου για να πάρω και πολεμοφόδια, λαδάκι και αγιασμό. Το ραντεβού κλείστηκε.
Όταν φτάσαμε στο μοναστήρι γύρω στις 7 το απόγευμα υπήρχε πολύς κόσμος για προσκύνημα. Με περίσσεια υπομονή περιμέναμε την σειρά μας. Τότε ξαναάκουσα μία φωνή μέσα μου να μου λέει: «Σήκω και φύγε, τι δουλειά έχεις εσύ εδώ! Την ψυχή σου την έχασες στο τάβλι!» Ένα ρίγος σαν ηλεκτρικό ρεύμα διαπέρασε το σώμα μου. Εγώ ο εκλεκτός δείλιασα! Ναι φοβήθηκα και άρχισα να κλαίω. Ξαφνιασμένος ο ξάδερφός μου με ρώτησε
-        Βρε Βαγγέλη είσαι καλά; τι έπαθες; Τι σου συμβαίνει;
-        Μάκη μου έχουν κάνει μάγια! Ακούω την φωνή του ίδιου του δαίμονα. Με φοβερίζει για να φύγω από εδώ. Πάνε στην αίθουσα και φέρε μου λίγο αγιασμό!
Τρομαγμένος και σαστισμένος ο Μάκης κίνησε για να μου φέρει αγιασμό.
-        Ορίστε το αγίασμα Βαγγέλη
Η ίδια φωνή μου φώναζε ακόμα πιο δυνατά «μην το πιεις, μην το πιεις!»
-        Μάκη με έσωσες και ευθύς καταπίνω τον αγιασμό και αρχίζω να φωνάζω
-        Πού’σαι δαίμονα τώρα; Ποια τα μάγια σου τώρα; Έλα δεν σε φοβάμαι τώρα, που έχεις το θράσος νά’ρχεσαι μέσα στο μοναστήρι! Ξέρω, ξέρω το αφεντικό σου έστειλε τους καλύτερους για να μου πάρετε την ψυχή, αλλά εγώ έχω τους αρχαγγέλους για προστάτες! Ξέρετε ποιος είμαι εγώ; Εγώ είμαι ο εκλεκτός, ο ίδιος ο υιός του Θεού, γι’αυτό πείτε στο αφεντικό σας να μην στέλνει τα τσιράκια του, αλλά να έρθει ο ίδιος αν τολμά!
Ο κόσμος γύρω μου είχε απομακρυνθεί. Το πλήθος σκόρπισε και εγώ ξεχώριζα σαν μια σταγόνα λάδι σ’ένα ποτήρι με νερό. Μια καλόγρια με πλησίασε με δύο μπουκαλάκια. Το ένα με αγίασμα και το άλλο με λαδάκι. Μου τα έδωσε και με ρώτησε εάν ήρθα μόνος μου στο μοναστήρι. Ανακουφισμένος με τα μπουκαλάκια της έδειξα τον ξάδερφό μου τον Μάκη, που ντροπιασμένος στεκόταν παράμερα.
-        Παιδί μου, του είπε η καλόγρια, ο φίλος σου έχει πρόβλημα, νοσεί. Μην ντρέπεσαι γι’αυτόν αλλά βοήθησέ τον.
-        Μα αδελφή πρώτη φορά τον ακούω να μιλάει έτσι και να παραλογίζεται…

-        Είναι η αρχή παιδί μου και συνήθως οι ψυχικές παθήσεις εκδηλώνονται το καλοκαίρι και συνήθως μετά την εφηβεία. Εάν τον αγαπάς ενημέρωσε την οικογένειά του, για να επισκεφθεί κάποιον ειδικό. Μέχρι τότε μην του πας κόντρα και ό,τι κι αν σου πει μην στεναχωριέσαι.

7 σχόλια:

  1. το βιβλίο είναι ακόμη ημιτελές, όπως και το μπλογκ.
    Υπομονή και θα ανεβάζω αναρτήσεις καθημερινά. Επίσης θα δημιουργήσω ένα chat για να τα λέμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. για το τσατ θέλω βοήθεια μιας και πρώτη φορά ασχολούμαι με μπλογκ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλή δύναμη στην προσπάθειά σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλή επιτυχία στην προσπάθεια κι αν χρειαστείς διορθώτρια, θυμήσου με!
    Ε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. το βιβλίο θα το πιάσω σε κανένα μήνα δίμηνο να ισιώσω λίγο με την αγωγή μου αλλά εσύ ποια είσαι vagalarm@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή