Πέμπτη 16 Φεβρουαρίου 2017

Το θέμα μπορεί να είναι "ίδιο" όμως η οπτική μετράει...

την καλησπέρα μου σε όλη την παρέα...
για όσους ρωτάτε γιατί χάθηκα θα σας πω πως χαίρω άκρας υγείας, αλλά όπως έχω ξαναγράψει προτιμώ να είμαι αυθόρμητος και να γράφω όταν το νιώθω.
Λοιπόν έχουμε μία πάθηση - ιδιομορφία - ευλογία, (δεν με νοιάζει διαλέξτε όποια λέξη θέλετε, βάλτε τες με όποια σειρά τις βιώσατε/βιώνετε, προσθέστε δικές σας) πάρτε σας παρακαλώ ένα φύλλο χαρτί και γράψτε τί θέλετε, τί έχετε και τί μπορείτε. Μετά καταγράψτε τους παράγοντες που επηρεάζουν π.χ. στόχους, διάθεση, σχέσεις κλπ. και τέλος αναλογιστείτε πόσο μπορείτε εσείς να αλλάξετε και να διαμορφώσετε αυτούς τους παράγοντες.
Υπόθεση 1.: είμαι μια χώρα που με λένε Ολλανδία, οι γείτονες μου είναι φιλειρηνικοί δεν ξοδεύω στην άμυνα. Είμαι η Ελλάδα και οι σχέσεις μου με τους γείτονες απαιτούν αμυντικές δαπάνες...
Όπου Άμυνα μπορεί να είναι η φαρμακευτική αγωγή λόγου χάριν και συνεπώς οι δαπάνες για την Παιδεία και τον Αθλητισμό θα είναι μειωμένες (νοητικές λειτουργίες - σωματική λειτουργία - ύπνος)
Το επόμενο βήμα είναι η λύση αυτής της δυσαρμονίας που συμβαίνει στο Παράδειγμα 1.=>
Υπόθεση 2α.: Συνθηκολόγηση με την επιθετική χώρα, παθητική στάση και υποταγή... και λοβοτομή... όχι χημική αυτή δε μας τρομάζει αλλά ψυχική... με όλα τα στάδια που έχουμε περάσει όλοι μας οι άνθρωποι
Υπόθεση 2β.: Ευελιξία - Διπλωματία με το αντίπαλο "Δέος" και αναζήτηση Συμμάχων
Υπόθεση 2.γ: Ρήξη - θυμός - οργή - αντίσταση - επανάσταση σε όλους και σε όλα και ένας εναντίον όλων κλασσικά...
Υπόθεση 2.δ: Συνδυασμός των παραπάνω.... γιατί ο ακροβάτης μπορεί να περπατάει σε τεντωμένο σκοινί αλλά και προχωράει και σε στέρεο έδαφος θα φτάσει και έχει και χειροκρότημα...
ΕΠΙΛΟΓΟΣ : Όπως μπορείτε με την ευγένειά σας να επηρεάσετε την διάθεση και τη συμπεριφορά του συνανθρώπου σας, έτσι και εσείς μπορεί να επηρεαστείτε... κι αν νομίζετε πως είστε θεοί μόνο να επηρεάζετε... καλό και το κουκούλι... και το μετάξι χρειάζεται...

όποιος/όποια θέλει email: vagalarm@gmail.com συνήθως απαντάω άμεσα...

2 σχόλια:

  1. Φίλε να σαι καλά, εξαιρετικά αυτά που γράφεις θα τα διαβάσω όλα. Χθες σε ανακάλυψα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια... οτιδήποτε χρειαστείς μη διστάσεις να επικοινωνήσεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή